gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Wednesday, December 24, 2008

Iya Dong...

aduhhh blog gue ni lambat masuk entry baru ya...iya sibuk kat tempat lain, lappy kemana apa ke mana lately ni bkn lazy nak berentry but ader hal yg buatkan gue jauh diri ngan lappy gue...hal apa agaknya tu ya?? hmmm...might be latter2 on la gue citer...

entry time2 cuti ni ader ke org nak baca...hmmm...trraffic x der la kot...hehehhe...gue dok lepak je kat umah member gue...di ke indon holiday...so gue lepak jer la kat umah dia...busan kat umah sendiri...coverage internet kat situ x berapa ok...so modem kemana hala dah peginya...lappy ader x berlayan la kat situ...bior je...

member gue sorg ni dok tanya ape benda la plak benda hijau2 ni...ni bkn utk buat balut sushi ka??kata dia la...so gue belek2, haaa memang betul la...dah boleh plak tanya gue nak mkn camana...udah gue kasi demo la camana nak mkn...sea weed ni leh wat as snack a.k.a kudapan je...gue demo la sampai habis sepeket...dah dia plak melopong tengok gue telan benda tu...gue dah biasa makan benda tu so ok la...member gue x biasa so cam pelik la skit...

ni dia le benda alah tu...sedap kalau buat nasi kepal guna benda ni...yummy...

dah kat umah dia gue dok melepek la cam biasa, layan tv,dvd,mp3 bagai...tunggu dia balik...katanya flight ptg...sampai umah dah mlm buta...gue sempat say hi cam tu then terus sambung tidor la...x terlayan dah mata ni...apa2 sambung esok pagi jer la gue bilang-in...

hahhh...kat sini la gue dah terbabas x terlayan
member gue yg baru balik dari padang indon tu...

0 comments: