gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Saturday, December 27, 2008

Nora Kawin

ari sabtu tu gue ngan member dah plan nak ke kenduri kawin nora (member masa diploma dulu)...plan nak gi kul 2pm...gue siap2 kat umah asz je coz nak gerak dari umah dia skali ngam miera, asz , saf-one n gue...planning semua si asz yg arrange...pagi2 kul 9 dah memekak dah call gue suruh gi umah dia..siap suruh tolong gosokan baju kurung dia agi...hadoiii...member gue seko ni...
dok mengonyoh baju si asz ni...

undangan hardi N hasnita (nora)...

kul 2pm gerak la ke umah pengantin pompuan kat bandar baru selayang...sampai2 je org dah kurang dah...sampai pun dah kul 3 lebih...sesampai je org dok tengok gue dah, pelik plak rasa, mungkin sbab gue nie tinggi sangat kot, tu yg jadi perhatian org tu...gue dah x kira perut tengah lapar ni...
sblum gerak strike a pose dulu...

pengantin pun dah siap mkn semua dah...perut dah lapar, cepat2 jer la cari lauk kenduri...sambil dok makan tu jeling2 gak pengantin dok potong kek utk acara potong kek...siap jer mkn terus la terjah pengantin, specially pengantin pompuan...makin berisi si nora nie...dah lama x jmpa ingat agi dia kat gue...dia cakap gue rock...hadoiiii nok gue rock ke...hahahahahha...rock la sangat...dah kidnapped nora, snap2 la pic ngan dia b4 gerak balik...

sampai moncong2 mulut si penglipurlara ni dok pilih buah...

hi there...thanks nora 4 da invitation...ingat agi ko kat gue yer...

pic ngan raja sehari...(ape ke hei si asz tutup mata plak tu)...

0 comments: