gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Saturday, December 27, 2008

Lapar Agi

on da way nak balik dari umah kenduri tu, sempat agi sesat ni...si asz la ni...suruh ikut cakap dia je...pandai baca peta konon...last2 sesat sampai jln mati...yg kelakor agi ader 3 biji keta agi yg ikot kitaorg dari blakang...dah empat2 biji keta ni dah sesat ke jln mati...wakakakaka...gue tengok keta2 blakang pun gelak besar dlm keta diaorg...sesat berjemaah...wawawawawaawa...

then, ader idea nak lepak minum dulu kat Rumpun Selera kat bdr baru selayang dekat2 ngan stadium bola depan MPS...dah menyambung mkn agi ngan lamb chop, french sries, ABC segala...lapo agi kata diaorg ni...gue bantai ABC...dek panas sangat cuaca...dok borak2 hujan plak...hmmmm...hujan rahmat...masing2 lapor upanya...mkn kat umah pengantin x beria...protocol katanya...

ABC yg sangat layannnnn...

cute pose by sipenglipurlara a.k.a saf-1...

0 comments: