gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Monday, December 8, 2008

Megedit Code Kat Blog

dah lama giler aku x mengepost kat blog ni...posting2 yg lama pun x ler banyak sangat...that time bz study...ni dah habis study leh la rerajin nak update blog...tu pun kalau rajin la...time2 cuti ni pun banyak gak job masuk...adoyai...nak kejar job agi nak update blog agi...mana2 yg sempat la... as for today ni la story nya...

hari ni hari raya aji...x der banyak activity buat...cam biasa lepak2 tengok tv...the whole day ujan je...dari pagi sampai kul 7 mlm...nak kemana pun x leh...so selain dok mereply msg2 n comments2 kat myspace tu sempat agi la aku dok baca blog2 yg faveret aku...specially blog akak merah tu...layan baca blog dia...hehehehe...thanks akak merah for the email...

sambil2 tu aku dok megodak code html kat blog aku ni...cam2 aku try buat...tukar sana tukar sini...actually x der motipp pun just nak buang masa je...busan tengok tv,ym so balik semula memecah kepala dok mengedit code2 ni...output dia x seberapa pun just nampak la lain skit...

nie la code yg agak sakit mata n hati gak la ku dok edit...hehehehe...x do kojo lain aku ni...buat keje2 sengal...weeeeee...

0 comments: