gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Friday, December 26, 2008

X-Mas 8TvT

citernyer cengggini...yesterday plan nak gi mandi air terjun...so set la kul 10am dah ader kat umah si asz...so gue pun gigih la bergegas ke sana kul 9.30am...kang lambat kena tinggal...padahal mlm tu gue tido kul 4am dok kelebek2 blog member2...blog sendiri bersawang...wakakakka...so si asz dah plan dah nak masak aper...gue dtg sebagai tetamu jemputan je...dia x suruh bawak aper2 just dtg je...hehehehe...bestnye...

udah sampai je preparation masak2 x siap agi...gue tlong la...tlong tengok jer lebih...sempat agi gue sambung tido kat bilik si miera sesambil tunggu asz siap masak...bangun jer dah kul 12tgh...aik pelik tul pesal x pegi2 agi ni...rupa2 nya abg kyrie kena keje plak time2 x-mas ni...mana la plan x terbatal coz abg kyrie kena keje...hmmm...berkelah la ktaorg kat umah...abg kyrie dah kecewa abis dah...last minute call...nak wat camana...berkelah la kat umah masing2 yer...

x dapat berkelah kat air terjun, berkelah jer la kat umah yer...

menu1 : sambal udang

menu2 : kangkong belashannn...

menu3 : ikan bakar...

menu4 : ulam ulaman...

menu5 : sambal belashannn...

apa lagi...bedal la...sodapppp banggat...

0 comments: