gue rasa hepi sangat...hehehe...first time blog gue masuk magazine...dah la tu fashion magazine plak tu...kembang jap...blog gue ader dlm ruangan Klik n Blog di page 132...sajer2 jer hantar url, sekali dapat masuk ruangan tu...hehehehe...InTrend Memang Inspirasi Gaya Hidup dD...

"Inspirasi Gaya Hidup Anda"
Bookmark and Share

dD's Follower

Saturday, December 27, 2008

McD Plak

dah gerak dari Rumpun Selera, plan nak balik terus...udah ader plak plan nak mkn McD...hadoiiii mkn agi...ni nak gi umah kenduri ke nak gi jln mkn2...udah gerak plak ke Setiawangsa...McD yg dekat sebelah petronas atasnya Giant...gue pun lapor2 agi gak...dah order plak Prosperity Burger...waduhhhhh asyik mkn je ni...hehehehe...

prosperity medium je...x larat nak habihkan yg large...

nyummmm2...sodappppp....

dah McFlury Orange plak dah...

sambil dok layan mkn, ader gak nampak geng2 berbaju kurung bagai....gue ngan member dah syak dah, ni mesti baru balik dari kenduri kawin gak ni...hehehehehehe...lapor gak ke kak...hehehehe...sambil mkn sambil gossipin...aduh kalau dah jmpa camni la...semua benda nak dicerita, dari cerita dari umah pengantin sampai la ke McD ni...ader2 jer cerita diaorg ni...

habis jer mkn dah gerak terus la balik ampang...dah lemau dah, perut dah kenyang bdn dah penat...sampai2 je umah gi cuci keta plak...adoiiiiii...mata dah ngantuk ni...tidakkkkkkkkkkk...habis jer cuci keta terus masuk bilik ngan bertowel je terus kedebum tido....sedar2 jer dah kul 10...waduh2 capek bangat dehhh...lappy ke mana hala ntah dah...lantok la...dah penat dah...

0 comments: